6 טיפים שיעזרו לכם לשדרג דירה מקבלן

קטגוריות

קטגוריות

כאשר מדובר על דירות מקבלן, בין אם אתם מעוניינים לרכוש אותן לצרכי השקעה ובין אם אתם מעוניינים לרכוש אותן לצרכי מגורים, חשוב מאוד שתבינו כי מדובר על דירות בעיצוב מאוד סטנדרטי. אם אתם מעוניינים שהדירה תראה יותר מעוצבת ויותר ייחודית במראה שלה, במאמר הבא תקבלו כמה טיפים שיסייעו לכם לשדרג דירה מקבלן בצורה הטובה ביותר.

איך משדרגים דירה מקבלן?

אם רכשתם דירה מקבלן כאמור, זה בהחלט לא אומר שסיימתם עם תכנון הדירה והמחשבות עליה. אם תשימו לב רוב ההדמיות שרואים על דירה מקבלן הם לא מה שמקבלים בפועל. לרוב המטבחים יהיו יותר יוקרתיים בהדמיה, האריחים יראו מושקעים יותר ובקיצור ניתן לומר שהדירה תראה הרבה יותר מעוצבת ויפה בהדמיה מאשר במציאות. על כן, חשוב שתדעו שאתם בהחלט לא חייבים להסתפר בסטנדרט המוצע לכם ואתם בהחלט יכולים לשדרג את הדירה.

הגשת בקשות לשינויים

בשלב הראשון חשוב מאוד שתבדקו מול הקבלן תוך כמה זמן אתם יכולים להגיש בקשה לשינויים ועיצוב הדירה מחדש. בין אם תבחרו לעשות זאת באופן עצמאי ובין אם תבחרו במעצב פנים שיסייע לכם לבצע את השינויים, חשוב שתדעו שלוקח פרק זמן לבצע את תוכנית השינויים ועל כן, חשוב מאוד להיערך מראש עם תוכנית השינויים והגשתה לקבלן. איחור בהגשת השינויים עלול לעלות לכם כסף וגם לדחות את הכניסה שלכם לדירה.

חלוקה פנימית של הדירה

חשוב מאוד להבין כי לא תמיד מה שמופיע על הנייר יתאים לכם. על כן, יש לבדוק האם במסגרת החוזה יש אפשרות לשנה את החלוקה הפנימית בתוך הבית, לשבור קירות או להזיז אותם. לרוב, אם מדובר על קירות גבס לא צריכה להיות בעיה ואם הדירה כלל לא נבנתה, אז מדובר על דבר פשוט יותר. כמובן שהכל יהיה תלוי בחוזה שלכם מול הקבלן.

מטבח

אין ספק שהעקב אכילס של כל דירת קבלן הוא שלרוב מה שיציעו לכם לא יהיה באיכות גבוהה ויותר מזה גם לא יותאם לצרכים שלכם. את עיקר הכסף על שדרוג דירת קבלן כדאי להשקיע על המטבח. חשוב לבדוק מהן האפשרויות שהקבלן מציע ואם הדבר לא עומד בסטנדרטים שלכם, עליכם לבקש לשדרג. מעבר לנראות ולנוחות, חשוב לוודא שהתשתיות מונחות בצורה הטובה ביותר בבית כולו וכדאי מאוד שהמטבח יראה ויעבוד בדיוק כפי שאתם מצפים החל מהאריחים, איכות הארונות, המיקום של המקרר והתנור ועוד. יש להשקיע זמן ומחשבה ולהוסיף את כל השדרוגים הנחוצים לכם במטבח.

חשמל בדירה

גם בנוגע לחשמל בדירה הקבלן בוודאי יציע לכם את הסטנדרט ועל כן עלולה להיות לכם בעיה. מלבד בדיקת התשתיות חשוב מאוד לוודא כי החיווט בדירה התבצע כפי שצריך, שכל נקודות החשמל מפיקות זרם ושאין בעיה כלשהי של עומס יתר. חשוב מאוד לחשוב היכן רוצים נקודות חשמל נוספות שלא מוצאות בהכרח בתוכנית המקורית, האם אתם מעוניינים בנקודות חשמל במקלחת או במרפסת ועוד. חשוב שכל נקודות החשמל יתבצעו כבר בשלב הבנייה.

דלתות וחלונות

לא מעט אנשים משקיעים רבות על דלתות הבית. חשוב מאוד שדלת הכניסה תהיה יפה אך חשוב שהיא תהיה גם בטוחה. על אף שמשקיעים בדלת הכניסה רבות, חשוב מאוד לתת תשומת לב גם לגבי החלונות שכן מעבר לעובדה שהמיקום שלהם יכול לקבוע את כל האופי של הדירה, האיכות שלהם חשובה וגם יכולת הבידוד שלהם.

אקססוריז וצבע

גם אקססוריז וצבע הם דברים שחשוב מאוד לשים עליהם דגש בתהליך עיצוב דירה מקבלן על מנת שהדירה שלכם תראה בדיוק כפי שאתם חולמים כל היבט אפשרי.

שתפו:

מאמרים חדשים

צרו איתנו קשר

צרו איתנו קשר