איך מוצאים מומחה איטום?

קטגוריות

קטגוריות
איך מוצאים מומחה איטום?

יש רטיבות בבית? זה קורה על פי רוב לאחר שמתחילם גשמים, פתאום הגג מתחיל לדלוף. מגלים רטיבות במרפסת או שנכנסים מים בשל בעיית איטום במרזבים. בכל בעיית איטום או ליקוי איטום שמתגלה, באחד החדרים, במרתף ובכל קיר חיצוני, צריך להזמין מומחה איטום לצורך ביצוע תיקון. נסביר איך מוצאים מומחה של ממש וממה צריך להיזהר. 

איך מוצאים מומחה איטום?

היעזרו באתר שמתמחה בעבודות איטום

מקום טוב להתחיל בו בשביל למצוא מומחה איטום זה אתר אינטרנט שמתמחה בעבודות איטום. זה עשוי להיות אתר של חברת האיטום עצמה או אתר שמפרט חברות מתמחות. התחילו בקריאת המידע המקצועי וכל הפרטים הנלווים. בדקו האם אתם רואים באתר מידע לגבי הרקע המקצועי של המומחה, הניסיון שלו, המחויבות המקצועית, האמינות וכן הלאה. אם המידע באתר לא מציג תמונה מקיפה, השתמשו בדרכים הנוספות שנציג כדי להשלים את התמונה. 

בקשו חוות דעת על המומחה, ברשת או מחוצה לה 

לאחר שיש לכם כמה פרטים ראשוניים אך חשובים אודות מומחה איטום, המשיכו עם חיפוש אחר חוות דעת אודותיו. בשלב זה צריך לגבש דעה אודותיו, ולא רק כפי שהוא או מקורביו מעידים עליו. אם אתם מכירים מישהו מענף השיפוצים, יתכן שיש לו ידע על המומחה של האיטום. תוכלו לנסות למצוא מידע נוסף דרך הרשת החברתית. כאשר אנשים מפרטים ברשתות החברתיות לגבי אנשי איטום, זה לרוב מגיע עם חוות דעת ממליצה, חיובית או פחות חיובית. כדאי להעדיף מישהו שהרבה לקוחות קודמים ממליצים עליו. שימו לב סביב מה נסיבות ההמלצות – האם בנושא המקצועיות, האם בשירות ואדיבות, עמידה בלוחות זמנים וכדומה. 

ניסיון ומיומנות מקצועית 

בדקו את הניסיון של המומחה וכמה זמן הוא במקצוע, באופן אישי. בשלב זה, שוחחו אם המומחה ונסו לתאר את סוג הבעיה שעימה אתם מתמודדים. צריך להיזהר ממומחה שבין רגע חושב שהוא יכול להציע פתרון. הגישה של בעלי הניסיון תהיה קודם כל להבין באופן כללי אבל אחר כך להגיע למקום ולבדוק את הדברים בהתרשמות מקרוב. כלקוחות, חשוב לכם להבין שלפניכם עומד מומחה איטום של ממש, שיש לו הרבה מאוד ניסיון והבנה מקצועית. איטום זה אחד התחומים המורכבים לביצוע ולא חסרים סיפורים על לקוחות שגילו מאוחר מדי שנעזרו באיש מקצוע בעל ניסיון דל. אם אתם רוצים פתרון איכותי שיחזיק מעמד לשנים, אל תתפשרו בעניין הזה.  

בחרו מקצוען, עם שקיפות ואמינות 

נקודה אחרונה שכדאי להקפיד עליה – שקיפות ואמינות מצד בעל המקצוע. סימן טוב מאוד הוא כאשר המומחה מפרט את ממצאיו ומסקנותיו לפני ביצוע העבודה. לאחר אבחון מקצועי הוא יפרט את אופי העבודה, לוחות זמנים ועלויות. כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר מפורטת או כתב כמויות, זאת אומרת שלא תהיינה הפתעות בהמשך. אתם יודעים מה צפוי להתבצע, עלות העבודה וכל פרט חשוב אחר. 

שתפו:

מאמרים חדשים

צרו איתנו קשר

צרו איתנו קשר