נעליים לחתן – מה עדיף נוחות או נראות?

קטגוריות

קטגוריות
נעליים לחתן – מה עדיף נוחות או נראות?

כל כלה יודעת כי ההכנות לקראת יום החתונה שלה, בהיבט של הנראות שלה באותו היום, הן רבות. הכלה צריכה לבחור בסלון כלות שמציע גם איפור, שיער, וכמובן היא צריכה לבחור גם את שמלת החלומות שלה. לא פעם הכלה לא בוחרת רק שמלה אחת, אלא כמה שמלות עבור כל הערב. לעומת זאת, לחתן לכאורה אין יותר מדי הכנות וכל שהוא צריך לעשות זה לבחור את החליפה והנעליים. יחד עם זאת, חשוב מאוד לזכור כי גם בחירת חליפת חתן וגם בחירת נעליים עבורו, צריכות להתבצע בקפידה, גם בכדי שהוא יראה הכי טוב שאפשר באירוע החשוב ביותר בחייו וגם בכדי שהוא ירגיש הכי בנוח שאפשר. החתן גם צריך לשבור את הכוס בחופה ועל כן, בחירת הנעליים חייבת להתבצע בצורה נכונה.

נעליים לחתן – מה עדיף נוחות או נראות?

כיצד בוחרים נעליים לחתן?

בבחירת נעליים לחתן, חשוב מאוד להשקיע הן בנראות של הנעליים והן בנוחות שלהן. בהחלט לא כדאי להתפשר על כל אחד מהפרמטרים הללו וחשוב להבין כי כיום ניתן למצוא לא מעט נעלי אלגנט לגברים אשר עונות גם על ההגדרה של נוחות וגם על ההגדרה של מראה. הנה כמה פרמטרים לבחירת נעלי חתן:

ראשית כך, יש לבחור את נעלי החתן רק לאחר שרוכשים חליפה. ההתאמה בין הנעליים לחליפה צריכה להתבסס בעיקר על הצבע אבל גם על הסגנון של הנעל. ככל שהחליפה תהיה יוקרתית יותר כך חשוב להקפיד על נעל באותה הרמה ולהפך. הצבעים המקובלים של נעלי חתן לגברים יהיו לרוב חום ושחור, אך אם החתן רוצה לשדרג את הלוק שלו וליצור לוק ייחודי יותר ופחות בנאלי, הוא בהחלט יכול לבחור בצבר אחר לנעליים, כגון כחול כהה, אדום בורדו ועוד.

שנית, חשוב מאוד לרכוש נעליים שיתאימו לכמה סגנונות לבוש. בסופו של דבר, ההשקעה הכלכלית בנעלי חתן היא משמעותית, ועל כן אין ספק שכדאי לדאוג מראש שתהיה אפשרות לנעול את הנעליים גם לאחר החתונה עם סגנונות לבוש שונים.

פרמטר חשוב ביותר שאין לוותר עליו הוא האיכות של הנעליים. נעלי החתן צריכות ללוות אותו ברגעים מרגשים ומיוחדים ובמיוחד ברגע של שבירת הכוס מתחת לחופה, ועל כן חשוב להקפיד על נעליים איכותיות עם סוליה עבה ואיכותית.

עוד פרמטר שאין לוותר עליו הוא הנוחות של הנעליים. יש לבחור בנעליים גמישות שיאפשרו שעות ארוכות של עמידה וריקודים מבלי להסב לחתן כאבים כלשהם. בכל מקרה, חשוב מאוד שהחתן יתרגל לנעל עוד טרם מגיע היום הגדול וינעל אותה לפחות חודש מראש פרק זמן קצר בביתו.

בסופו של דבר, אם אתם שואלים את עצמכם מה יותר חשוב בנעלי חתן, הנוחות או הנראות, עליכם להבין שאין דבר חשוב יותר מהשני במקרה הזה. יש להקפיד גם על נעליים נוחות וגם על נעליים שנראות טוב ומשתלבות באופן הרמוני עם החליפה הנבחרת. חשוב שתדעו כי כיום בהחלט ניתן למצוא נעלי חתן אשר עונות על ההגדרה של נראות טובה ונוחות מקסימלית בחנויות נעליים נבחרות. ניתן למצוא גם חנות נעליים אונליין וגם חנויות נעליים פיזיות, שניתן לרכוש מהן נעלי חתן איכותיות מכל הבחינות.

שתפו:

מאמרים חדשים

צרו איתנו קשר

צרו איתנו קשר