תום פוסלושני מציג 9 עובדות על הביטלס

קטגוריות

קטגוריות

תום פוסלושני מעריץ מושבכע של להקת הביטלס ריכז כאן 10 עובדות מעניינות על החיפושיו. הנה כאן לפניכן עובדות מעניינות שערך וריכז תום פוסלושני על הלהקה האגדית.

1. פני ליין, בליברפול, חוותה היעלמות מתמדת של שלט הרחוב שלה מאז הלהיט של אותו שם בשנת 1967. לכן, מועצת העיר החליטה לצייר את שלט הרחוב על בניין סמוך.

2. הידעתם כי לביטלס היו שני חברים שמאליים: פול מקרטני ורינגו סטאר.

3. הידעתכם כי הקאבר של אלטון ג'ון ללהיט לוסי בשמיים עם יהלומים – Lucy in the Sky with Diamonds  – כוללת את שירת הגיבוי והגיטרה של ג'ון לנון.

4. הנה עובדה מעניינת: מאל אוואנס, שהיה מנהל הכבישים של הביטלס, היה גם תורם לא שגרתי לכמה מהלהיטים הגדולים ביותר שלהם: הוא היה אחראי להשמיע את צליל השעון המעורר בלהיט יום אחד בחיים -A Day in the Life – והוא זה שהכה בפעמון הפרה בלהיט מעט עזרה מחבריי  With a Little Help from My Friends.

5. להקת הביטלס היתה להקת הרוק הראשונה שפרסמה בפעם הראשונה את כל מילות שירי האלבום מועדון הללבות השבורים של סרג'נט פפר  משנת 1967 על גבי העטיפה של האלבום שלה.

6. לשירו של פול מקרטני "אתמול" נכתבה המוסיקה לפני המילים. פול השתמש בשורת העבודה 'ביצים מקושקשות, אוי מותק שלי איך אני אוהבת את הרגליים' לפני שעלה עם "אתמול, כל הצרות שלי נראו כל כך רחוקות".

7. רעבים? חלק מהמאכלים המוזכרים בשירי הביטלס כוללים: קורנפלקס, כמהין, דבש, תמנון, הודו, מרשמלו, תותים, ביצים, פלפלים ופשטידות.

8. מגה להיט התהילה Fame של דייוויד בואי נכתב על ידי פול מקרטני וג'ון לנון.

9. לפני ששר הייתה שר, הזמרת הגרונית נקראה בשם בוני ג'ו מייסון. הסינגל הראשון של בוני ג'ו היה הביטלמניה בהשראת רינגו I Love You. השיר לא זכה להשמעה מספקת אפילו כדי לתת לו הזדמנות באמריקה, מכיוון שתחנות הרדיו המקומיות האמינו כי השירה הנמוכה של שר היא של גבר!

שתפו:

מאמרים חדשים

צרו איתנו קשר

צרו איתנו קשר