מנחם סלינס: חמישה מוזיאונים מומלצים בלונדון שתוכלו לבקר בהם לגמרי בחינם

קטגוריות

קטגוריות

מנחם סלינס - חמישה מוזיאונים מומלצים בלונדון שתוכלו לבקר בהם לגמרי בחינם

ביקור במוזיאון או בגלריה מיוחדת זה משהו שתמיד מומלץ לשלב בטיול בחו"ל, בטח אם אתם מגיעים ללונדון. יש כאן אינספור מוזיאונים וגלריות, ובהם גם מוזיאונים נחשבים מאוד שפתוחים בחינם לאל מי שרוצה. הנה חמישה מוזיאונים חינמיים שלא כדאי לפספס:

הגלריה הלאומית (National Gallery)

הגלריה הלאומית בלונדון היא אחד ממוזיאוני האמנות המרשימים ביותר בעולם, ולא פלא שלמעלה משישה מיליון מבקרים מגיעים אליה בכל שנה. התערוכות הקבועות, שאליהן הכניסה היא כאמור לגמרי בחינם, מציגות לראווה כמה מיצירות המופת של הציירים הגדולים בהיסטוריה כמו ואן גוך, רנואר, דה וינצ'י ומיכאלאנג'לו. 

המוזיאון הבריטי (British Museum)

המוזיאון הבריטי הוא אחת האטרקציות המובילות בלונדון, וגם הכניסה אליו חינמית לחלוטין.

כאן תוכלו לראות מגוון ענק של אובייקטים מרתקים מכל העולם, החל ממומיות מצריות ועד שריון של אביר סמוראי. אגב, בכל פעם מוצגים במוזיאון 80,000 אובייקטים שונים, שמהווים רק 1% משמונת מיליון החפצים שברשות המוזיאון. מרשים לא?

בית Tate Modern

בית Tate Modern, שממוקם בבניין שבו שכנה בעבר תחנת הכוחBankside  בגדה הדרומית של התמזה, הוא אחת האטרקציות האהובות ביותר בעיר. כאן תוכלו ליהנות, בחינם, מאוסף היצירות הקבוע שכולל יצירות של אמנים נחשבים ובהם פולוק, וורהול, מאטיס ופיקאסו. אל תפספסו את בית הקפה שבקומה העליונה, שממנו נשקף נוף נפלא של התמזה.

מוזיאון לונדון (Museum of London)

מוזיאון לונדון הוא מוזיאון מרשים שייקח אתכם למסע היסטורי בלונדון – מההיסטוריה הגיאולוגית של עמק התמזה, דרך התרבות של התושבים האנגלו-סקסיים ועד הבנקאים המודרניים. אחרי שתבקרו כאן גם המקומות התיירותיים ביותר יקבלו פתאום רובד נוסף, שרק יוסיף לחוויית הביקור בעיר.

גלריית הפורטרטים הלאומית (National Portrait Gallery)

בגלריה הזו הדגש הוא לא על האמנים, אלא דווקא על המושאים של יצירות האמנות. כאן תמצאו מגוון עצום של דיוקנאות של דמויות אנגליות היסטוריות מפורסמות כמו שייקספיר, המלכה אליזבת השנייה וכמובן סצנת הפופ-ארט של אנדי וורהול.

שתפו:

מאמרים חדשים

צרו איתנו קשר

צרו איתנו קשר