אריה גולדין – מותג השעונים Patek Philippe

קטגוריות

קטגוריות
אריה גולדין שעונים

אריה גולדין – עובדות מעניינות על מותג השעונים Patek Philippe

במאמר אורח זה מאת אריה גולדין נספר על מותג שעוני היוקרה פטק פיליפ. הקדישו כמה דקות מזמנכם ותתחילו לקרוא וללמוד על אחד המותגים המובילים בעולם. תיהנו!

פאטק פיליפ היא אחת מיצרניות השעונים הוותיקות והנחשבות ביותר בעולם. החברה מייצרת שעונים כבר כמעט מאתיים שנה, וקיימת כבר למעלה מ-180 שנה. כתוצאה מכך, Patek נחשבת לחברה פורצת דרך בתעשיית השעונים.

מאז הקמתה, Patek פיתחה למעלה מעשרים קליברים בסיסיים וקיבלה יותר משמונים פטנטים. במהלך הימים הראשונים, פאטק הייתה בעיקר יצרנית של תכשיטי יוקרה. עם זאת, בשנות ה-20, שוק המניות קרס והחברה החלה לחפש השקעות חיצוניות.

בסופו של דבר, משפחת שטרן רכשה רוב בפאטק פיליפ. בעלים אלה מפקחים על שחרור שעוני המותג של המותג. הם ידועים בגימור המשובח שלהם ובשעוני לוח השנה הנצחיים המורכבים ביותר.

בניגוד לחברות אחרות, פאטק מייצרת את כל מרכיביה בעצמה, ומסיימת את כל השעונים בעבודת יד. זה מאפשר לחברה לשמור על שליטה על איכות המוצרים שלה.

מלבד השעונים הסטנדרטיים, החברה מייצרת גם גרנד סיבוכים מסובכים במיוחד. רוב השעונים הללו אינם זמינים לציבור. במקום זאת, הם נמכרים לאספנים אמיתיים.

כתוצאה מהאיכות הגבוהה והאומנות ללא תחרות של השעונים שלו, Patek Philippe הוא מותג מבוקש מאוד. אספנים אוהבים את היוקרה ואת האלגנטיות של שעוני החברה.

למרות שהחברה קיימת למעלה מ-180 שנה, היא ממשיכה לפתח מנגנונים חדשים וליצור קולקציות חדשות. בשנת 2002 השיקה החברה מחלקה חדשה המוקדשת לטכנולוגיות אוונגרד וחומרים חדשים.

שתפו:

מאמרים חדשים

צרו איתנו קשר

צרו איתנו קשר