אסף חילו – איך לארוז מזוודה לטיסה

קטגוריות

קטגוריות

אסף חילו מגיש טיפים שימושיים לסידור מזוודה לקראת חופשה בארץ או בחו"ל

יציאה לחופשה היא סוג של תיק. כאן אסף חילו ובכתבה זו ריכזתי עבורכם טיפים שימושיים שיעזרו לכם לעשות סדר במזוודות לקראת חופשה בארץ או בחו"ל. 

אם מדובר בחופשה משפחתית כדאי לבחון אפשרות שלכל נוסע תהיה מזוודה משלו עם הפרטים שלו אך יחד עם זאת כדאי לקחת בחשבון אפשרות שהמזוודה תאבד במהלך הטיסה ולכן יש לקחת אפשרות של פיזור פריטים של בני המשפחה במספר מזוודות לכל תקלה שלא תהיה. 

יש לעשות הבדלה בין המזוודות הנכנסות לבטן המטוס לבין התיק האישי שעולה איתכם ביחד לטיסה. בתיק האישי מומלץ להכניס את הדרכונים, ארנק, כלי איפור, סלולרי, כדורים, משקפיים, ספר לטיסה, מחש נייד, טאבלט וכו'.

כשאורזים מזוודה חשוב לנצל את כל השטח ולחסוך מקום. כדאי לקחת רק את הדברים החיוניים, להעדיף פרטי לבוש קלילים שלא דורשים גיהוץ או קיפולים התופסים נפח גדול. ואם בכל זאת אתם לוקחים איתכם מעילים וביגוד בנפח משמעותי כדאי להכניסו לשקיות ואקום כדי לחסוך מקום. 

טיפ חשוב נוסף בכל הנוגע לנסיעה לחו"ל הוא לארוז רק מה שבאמת צריך ולקחת בחשבון את הגבלות המשקלים והתשלומים על משקל עודף. 

ועוד טיפ חשוב לקראת החזרה מהחופשה – לשקול היטב מה להביא לארץ, איזה מתנות לקנות ועל מה להקפיד, כמו למשל לא להכניס למזוודה פריטים כמו בקבוקים שעלולים להתנפץ או משקאות/פחיות משקה שעלולות להרטיב את התכולה. טיסה נעימה.

שתפו:

מאמרים חדשים

צרו איתנו קשר

צרו איתנו קשר