מאת שלום חתוכה – חברת טלפייר מציגה את ALERTO

קטגוריות

קטגוריות

מאת: שלום חתוכה

אפליקציה חדשנית, היחידה מסוגה בישראל, אשר תתריע בנייד, בזמן אמת, 24/7 על התרחשות אירוע אש במבנה, תודיע על תקלות ברכזת גילוי האש ותאפשר ביצוע פעולות מיידיות ההופכות את תחזוקת מערך גילוי האש בבניין ליעיל וחסכוני יותר

בימים אלה משיקה חברת טלפייר, המייצרת מערכות לגילוי וכיבוי אש, אפליקציה ראשונה מסוגה שתתריע בזמן אמת על דליקה המתפתחת במבנה, לרבות בנייני המגורים, מגדלי המשרדים, קניונים, בתי חולים, בתי אבות, מפעלים ועוד, ובכך תסייע במניעת אסונות ונזקים כתוצאה מקרות אירוע אש. 

במבנים בהם מותקנת מערכת גילוי וכיבוי האש של חברת טלפייר יוכלו מעתה להשתמש גם באפליקציית המובייל של החברה- ALERTO, המושקת לראשונה בישראל ומהווה קפיצת מדרגה טכנולוגית משמעותית בתחום איתור וכיבוי שריפות ותחזוקת מערכות גילוי האש.


באמצעות אפליקציית ALERTO, יוכלו קציני הביטחון, מנהלי האחזקה והתפעול, חברות הניהול ואף ועדי הבית להתעדכן בזמן אמת ולקבל התראות בפני דלקה המתפרצת באחת מקומות המבנה. לא פחות חשוב, האפליקציה תתריע גם על תקלות אשר מערכת גילוי וכיבוי האש תזהה כגון, גלאי עשן תקול, גנרטור לא פעיל, ספרינקלר שלא עובד ועוד. הנגשת מידע זה למנהל המבנה ישירות לנייד, תאפשר לשמור על שגרה בטוחה יותר, תקינות המערכות באופן קבוע שתחסוך בטווח הארוך כסף רב בתחזוקת המבנה והכי חשוב, תסייע בשמירת חיי הדיירים ושוהי המבנה. 

בעזרת האפליקציה, קציני הביטחון ומנהלי האחזקה ישפרו את יכולות ניהול אירוע אש או תקלה במבנה ובכך יעניקו לדיירים ושוהי המבנה שקט נפשי והגנת אש מירבית. האפליקציה מקנה יכולות שליטה ובקרה, 24/7 על המתרחש במבנה ובכך יכול לצמצם משמעותית את  זמני התגובה במקרה של אירוע אמת במבנה. 

האפליקציה תהווה נדבך חשוב בבטיחות המבנה שכן לצערנו, קיימים מבנים רבים בישראל אשר מערך גילוי האש בהם אינו מתוחזק כראוי, (במקרה הטוב יש תקלות במערכת גילוי האש ובמקרה הרע היא בכלל מושבתת), והרי התקנת האפליקציה תוכל להוות גשר למידע חשוב מאין כמותו שבדרך כלל מנהלי המבנה אינם מודעים אליו.

שגיא רובין, מנכ"ל טלפייר: "מערכות גילוי האש הן בראש ובראשונה מערכות מצילות חיים. את אפליקציית ALERTO פיתחנו מתוך מטרה להעניק מענה מקיף יותר הכולל שליטה, בקרה ומודעות מוגברת למתרחש בבניין מבחינת מערך גילוי האש שבו. אנו מאמינים כי הגברת המודעות והנגשת המידע לנייד, יוכל לצמצם משמעותית נזק היכול להתרחש כתוצאה מאירוע אש או תקלת מערכת ואף יכול להציל חיי אדם. האפליקציה- שהושקעו בה משאבים רבים- היא הראשונה מסוגה בארץ ומאפשרת לנו להשלים את המענה הניתן לתחום גילוי וכיבוי האש, לצד התקנת המערכות המתקדמות של טלפייר". 

שתפו:

מאמרים חדשים

צרו איתנו קשר

צרו איתנו קשר