חברת שינטרקו – היבאונית הגדולה בארץ של גרגירי כוסמין

קטגוריות

קטגוריות

חברת שינטרקו מציגה: נפלאותיו של הכוסמין-מהפכה במטבח

בשנים האחרונות אנחנו מזהים מודעות רבה וגוברת לתזונה נכונה ובריאה. הרשתות החברתיות, המידע האינטרנטי הזמין, ההתקדמות הטכנולוגית והמודעות לחיבור המנצח בין גוף ונפש. יותר ויותר אנשים מבינים היום כמה חשוב להקפיד על אורח חיים בריא, שכולל בתוכו ספורט לצד תזונה נכונה.

טרנד התזונה הבריאה, כאן כדי להישאר. חשוב לנו לשמור על תפריט עשיר, דל בחלבון, ברזל, סיבים תזונתיים, דגנים מלאים. יותר ויותר פירות וירקות נכנסו לתפריט היומיומי שלנו, קצת פחות אוכל מטוגן, לצד מאפים עם קמח לבן (שביננו, אי אפשר לוותר עליו) גם קמח הכוסמין התחיל לתפוס מקום במזווה שלנו ולהיות חלק בלתי נפרד מתפריט האפייה והבישול.

לחמים, עוגות, פיצות, אפשר להמיר כל מתכון עם קמח לבן רגיל – לקמח כוסמין. לא צריך ללכת רחוק מידי, בכל מתכון, תמיד תופיע אופציית ההמרה החליפית. בלוגרים של אפיה ובישול, תחנות קמח, מסעדות, בתי קפה, כולם הרבה יותר מודעים ומנגישים את האוכל הבריא לצרכן.

סגולותיו של הכוסמין

בחמש שנים האחרונות, מסביר שלום חתוכה, מנכ"ל שינטרקו, הפך הכוסמין לשם נרדף לבריאות ולא בכדי. מקור הכוסמין הוא דגן עתיק, זן של חיטה בריאה אשר מכיל הרבה חלבון, סיבים תזונתיים ולכן מתעכל הרבה יותר טוב. אין כמעט מאפיה היום שלא מתפארת בלחמי הכוסמין שלה ובצדק, בכוסמין יש לרוב יותר מינרלים, כמויות של ברזל ונחושת, מגנזיום, סידן, ברזל, וויטמינים. כיצד נזהה את הדגן המבוקש? צורתו מאורכת, בצבע חום וטעמו אגוזי.  גרגירי הכוסמין נטחנים בתחנות הקמח שנחשב קמח בריא ולא פחות חשוב, גם טעים.

חברת שינטרקו – היבאונית הגדולה בארץ של גרגירי כוסמין

גרגירי הכוסמין ניתן למצוא מייבאים לרוב מאירופה, ההיצע של מאגרי הכוסמין לא גדול לעומת חיטה רגילה ולכן הוא נחשב יקר יותר.

לפני כחמש שנים, חברת שינטרקו הייתה בין הראשונות לזהות את טרנד הכוסמין, הבינה כמה ערך יש לו לשוק ומאז ועד היום, היא כמעט הבלעדית בייבוא גרגירי הכוסמין. חברת שינטרקו, אחראית לייבוא של כ 95% מהסחורה לארץ, כמעט בבלעדיות.

את גרגירי הכוסמין, מייבאת חברת שינטרקו ממדינות באירופה כמו למשל: פולין, גרמניה אבל גם מארה"ב וקנדה. מרגע שהמשלוח מגיע לארץ ומשתחרר מהאונייה, עובר את האישורים הנדרשים, הוא ממוין ותוך זמן קצר משנעים אותו, היישר לתחנות הקמח, שמחכות בקוצר רוח לייצר ממנו קמח בריא וטעים.

לסיכום, קמח הכוסמין נחשב כיום לטרנד המוביל בתעשיית המזון. תזכרו, מקמח הכוסמין אפשר לעשות הכל: לאפות לחם מחמצת, עוגות, עוגיות, לחמניות פשטידות, פיצות, מאפינס. כל קמח לבן, אפשר להמיר לקמח כוסמין. אפשר לאפות גם בבית משום שנוח מאוד לעבוד איתו. המאפים יוצאים טעימים ורכים, ומתאימים למי שחשובה לו תזונה בריאה.

שתפו:

מאמרים חדשים

צרו איתנו קשר

צרו איתנו קשר