המרכז למצוינות לימודית: המורים הפרטיים שלך

קטגוריות

קטגוריות

הורים רבים נתקלים בצורך לתגבר את ילדיהם בשיעורים פרטיים, בדגש על המקצוע ה"מפחיד"  מתמטיקה. התלמידים, במהלך לימודיהם בחטיבה ובתיכון משתמשים בקביעות במורים פרטיים, בעלות של מאות שקלים לחודש.

לאחרונה קיבלנו המלצות מהמון הורים ותלמידים על הפלטפורמה "המורים הפרטיים שלך" של המרכז למצוינות לימודית אז החלטנו לבדוק במה מדובר. מסתבר שיש דרך אחרת!

אז הכירו פלטפורמה חדשנית שתעזור לילדכם לעבור את השנים הקריטיות בבית הספר, לכיתות ז'  – יב' . פלטפורמה ייחודית ששמה דגש על טכניקה לפתירת תרגילים, עושה את החומר הרבה יותר מובן ופשוט ,הפלטפורמה כוללת מוקד מורים הזמינים לתלמידים כל יום אחה"צ לעזרה מיידית והכוונה בשיעורי הבית , הכנה למבחנים ובגרויות,

הפלטפורמה החדשנית  "המורים הפרטיים שלך" – פותחה על ידי המרכז למצוינות לימודית, באמצעות טובי המומחים בתחום החינוך והטכנולוגיה ובליווי של אנשי חינוך מהמובילים בישראל, ביניהם אתי רבינוביץ'-אדרי – מפקחת תחום לשון, בוגרת תואר שני בלשון עברית, מרצה במכללת סמינר הקיבוצים בכל מסלולי הכשרת מורים. שימשה כמדריכת מורים במחוז המרכז וכמרצה בחוג להכשרת מורים באוניברסיטת בן גוריון שם עסקה בהכשרה מעשית של מורי הלשון מטעם החוג להכשרת מורים.

עוד בצוות, משה קוקוס – מפקח תחום מתמטיקה, מורה למתמטיקה בתיכון אלון רמת השרון, מנחה מורים למתמטיקה בפרויקט אילה(בחסות אונ' בר-אילן). שימש כמנחה מורים למתמטיקה לבתי הספר של משרד העבודה, במסגרת רשת עמל, ובבתי ספר שונים במסגרת ההשתלמות המוסדית.

משה קוקס שימש כחבר בצוות "קשר חם"– הנחיית מורים ומרכזי מתמטיקה (בחסות הטכניון), כיועץ לפיתוח תוכנות מתמטיות במכון ויצמן והינו בעל ניסיון רב בפיתוח מוצרים חינוכיים  ותכניות לימוד.

הפלטפורמה כוללת מערכת אינטרנטית אינטראקטיבית ללימוד מקצועות הליבה לכיתות ו׳-יב׳ – מתמטיקה , אנגלית , לשון והעשרה במקצועות נוספים כגון אזרחות , היסטוריה , תנ"ך , פיזיקה ועוד.

המערכת מאפשרת לימוד ותרגול אונליין, תוך מתן רמזים לפתרון וחיווי מיידי של שלבי הפתרון שהמטרה לעזור לתלמידים בשיעורי הבית , הכנה למבחנים וכמובן לבגרויות ואף קיים מודול חדש של פסיכומטרי,

המערכת מתעדכנת באופן רציף על בסיס יומי לפי תוכנית הלימודים  .

פגשנו את דנה , אמא של הדס והילה שמשתמשות בפלטפורמה "המורים הפרטיים שלך" והיא מספרת לנו "זה ממש שיפר את הישגיהן של שתי בנותי הדס והילה , פשוט פתרון מדהים! זו מערכת ייחודית אונליין לעזרה לתלמידות ולתלמידים בהכנת שיעורי בית והכנה למבחנים פשוט כלי עזר אפקטיבי וידידותי והחלק המדהים שזה כולל עזרה של מורים מעולים של המרכז למצויינות לימודית, מורים סבלניים ומסבירים הכל עד הסוף , מכינים למבחנים ובגרויות.  נניח בשבע בערב הילדה שלי הדס נתקלה בבעיה בתרגיל במתמטיקה במקום לשבור את הראש היא מתקשרת למוקד המורים ועוזרים לה מייד. מדהים!"

מה שאותנו הקסים בפלטפורמה הייחודית הזו שעומד לרשותו של התלמיד מוקד מורים פרטיים כל ערב שעוזרים בשיעורי בית , הכנה למבחנים והכוונה מ 15:30 עד 20:30 שזה חיסכון עצום של מאות שקלים בחודש, על מורים פרטיים.

מנהל השיווק מושיקו מספר "אנו עוסקים בתחום החינוך למעלה מ25 שנה והאתגר שלנו היה למצוא דרך להקל על התלמידים בשנים הקשות והקריטיות , וכמובן גם שקט נפשי להורים ,  מהר מאוד הבנו איפה היתרון שלנו והיכן נדרשת העמקה. פתרון סתמי של בעיה במתמטיקה לא מקנה ערך. האתגר שלנו הוא לאפשר פתרון של בעיות מורכבות וספציפיות, תוך מתן הסבר ידידותי, ברור ואינטראקטיבי, וגם היזון חוזר, כשהתלמיד מעורה ולא רק מתבונן מהצד. אנו מבינים שיש לנו ביד משהו חדשני".

"החזון של המרכז למצוינות לימודית הוא שבסופו של דבר תלמידים יזדקקו לפחות שיעורים פרטיים שהם מאוד יקרים ולא בהכרח אפקטיביים , ויקבלו מהפלטפורמה שלנו את כל העזרה הדרושה להם בדיוק כפי שהם רוצים וצריכים ואולי אפילו ילמדו לחבב את מקצוע המתמטיקה"

המרכז למצוינות לימודית

אם תיזכרו, אתם ההורים בטוח נתקלתם עם הילד לא פעם ולא פעמיים בקושי בשיעורי הבית , חומר שהילד לא הבין , לחץ לפני מבחן , בלאקאאוט של הילד ,ואפילו אנחנו ההורים הרבה פעמים חסרי אונים ואין לנו את הכלים לעזור ,החומר נעשה מורכב בגילאים של החטיבה והתיכון זה לא פעולות חשבון פשוטות 🙂

ברגע שהילד יתחיל להשתמש ויבין שתמיד יש לו מערכת זמינה עם כל הפתרונות ומורים שזמינים עבורו תמיד , מפלס החרדה יורד וזה שווה את הכל , בייחוד בשנים הקריטיות של כיתות ו'-יב'

וזה דיי מדהים שיש למרכז למצוינות לימודית קבלות על הישגים של אלפי תלמידים וזאת אפילו בלי פרסום פשוט זה עובר מפה לאוזן והמלצות של הורים ותלמידים מרוצים.

הכרנו את התלמיד תמיר והוא מספר "זו המערכת היחידה שבונה מבחנים ובחנים ,ממש סימולציה אמיתית , אני יכול לדעת את הציון שלי לפני כל מבחן בכיתה , כי אם קיבלתי בסימולציה 60 אז זה המצב שלי אבל היתרון שיהיה לי את הזמן לתקן ולשפר , וחוץ מזה יש את כל הבגרויות פתורות של כל השנים כולל פתרונות והסברים מלאים בשלבים , מדהים!

לפני שהכרתי את המערכת הייתי שובר את הראש בלחפש חומר במחברת ,בספרים , הדפסות וצילומים במערכת הזו בחיפוש פשוט אני תוך שניה בחומר הלימודי שלי , יכול לתרגל כל נושא וכמובן יש לי את צוות המורים ,מורה לאנגלית, מורה למתמטיקה , מורה ללשון שזמינים ותמיד עוזרים לי להתקדם בחומר ולהתכונן למבחנים"

המרכז למצוינות לימודית 

למידה מתוקשבת התפתחה בישראל וברחבי העולם בשנים האחרונות ובחסות הקורונה הפלטפורמה זוכה להתעניינות רבה מאוד, אלפי תלמידים עובדים כבר עם המערכת "המורים הפרטיים שלך" ומשפרים את הציונים וההישגים.

התוכנית בין היתר תעזור לסגירת פערים לימודיים במקצועות מתמטיקה, אנגלית ולשון והכנה מיטבית לדרישות התיכון וכמוהן תקנה הרגלי למידה.

כפי שכולנו יודעים תעודת הבגרות היא אחד מכרטיסי הכניסה של הילדים לאוניברסיטאות נחשבות בארץ ובעולם.

גל, מהמרכז למצוינות לימודית , מנחה ומנהל את צוות המורים, מספר כי: "בתקופת הקורונה חודשי למידה הלכו לאיבוד. הורים נאלצו לקחת על עצמם את תפקיד המורים. המורים של המרכז למצוינות לימודית יצאו מגדרם כדי לייצר יציבות, ועניין לתלמידים, ראינו שזה אפשרי.יצרנו מסגרת לימודים שללא פירסום או הפצה סיפקה מענה ועניין לאלפי תלמידים פשוט כי היה להם כייף וראו שהם מתקדמים על אף מצב הקורונה"

הבנו שבכל הנוגע לתלמידים פיצחנו יחד איתם שיטה שעובדת,  הבנו שהמורים הם המומחים הכי גדולים ורק צריך לספק להם כלי שיאפשר להם לעשות את עבודתם"

רוב הכלים והמערכות הדיגיטליים הקיימים היום בשוק הישראלי, מתמקדים רק בתשובה הסופית ולא בדרך לפיתרון ,הפלטפורמה החדשנית "המורים הפרטיים שלך" של המרכז למצויינות לימודית, מאפשרת לתלמידים תירגול מיטבי בכל מקצועות הליבה,מתמטיקה , אנגלית , לשון והעשרה במקצועות פיזיקה , תנך, אזרחות , היסטוריה וכו' כולל רמזים תוך כדי תרגול בדרך לפתרון וכמובן את הפתרונות המלאים בשלבים ,

ברגע שרואים, חווים ומשננים את הדבר האמיתי הפחד לפני המבחן יורד כיוון שכבר מכירים את החומר

ואת סגנון השאלות , מחקרים מראים כי לימוד מתוך פתרון בחינות מוביל להצלחה והישגים.

ותמיד תמיד אם עדיין מתקשים ניתן לפנות למוקד המורים הפרטיים שזמין לעזור ולכוון.

קובי עמר, תלמיד יב' , בית חירות : "בזכות ערכת "המורים הפרטיים שלך" סיימתי בגרות במתמטיקה ברמת חמש יחידות בציון 94 פלטפורמה מעולה ששמה דגש על טכניקה לפתירת תרגילים, עושה את החומר הרבה יותר מובן ופשוט , וכמובן מוקד מורים אונליין שזמינים לכל בעיה ושאלה”

מרינה לומובסקי, אמא של אורי ,תלמיד כיתה ח' , מראשון לציון כותבת: "באמצעות תרגול עם הערכה של "המורים הפרטיים שלך" הבן שלי אורי בכיתה ח' התקדם בלימודים , הלמידה הייתה קלה ופשוטה , ותוך מספר חודשים הציונים השתפרו משמעותית וזה הקנה לו הרגלי למידה. מוקד המורים הפרטיים זה פשוט פתרון גאוני , כאשר יש קושי בשיעורי הבית או אורי זקוק להכנה למבחן , המורים זמינים כל יום אחר הצהריים , עוזרים לאורי בכל בעיה ומקדמים אותו למצוינות.

בסוף הצלחנו להשיג את יוסי המנהל הפדגוגי (הוא היה דיי עסוק) והוא מספר: "כפי שאתם מבינים זו למעשה פלטפורמה חדשנית שנותנת מעטפת לילד שהמטרה להקל על התלמיד לצלוח את השנים הקריטיות בלימודים. מערכת  מדהימה המאפשרת לימוד און ליין בסיוע המורים המובילים בתחומם באמצעות מערכת חדשנית ואפילו באמצעות הסלולר או טאבלט. זאת פלטפורמה ייחודית ממוקדת בידע ובכלים שיוצרים הצלחה בלימודים ונותנים לילד שלכם יתרון לכל החיים".

הערכה של המורים הפרטיים מגיעה עם טאבלט טאצ' כולל מקלדת בלוטוס שלמעשה זה הופך למחשב לכל דבר כולל אפשרות ל-SIM וזה מגיע עם עט אלקטרוני לכתיבה על המסך  ,בטאבלט קיימת  אפליקציה מובנית של מערכת "המורים הפרטיים שלי" קליק אחד ותוך שניה נכנסים לחומר הלימודי , ובנוסף מקבלים שעון סמארט ווטש שניתן לדבר עם המורים, אבל זה יותר גימיק כמובן שניתן לתקשר עם כל טלפון.

טל , תלמידת י"א מתיכון אורט, מספרת "כשהגעתי אל הבגרות בלשון הרגשתי בטוחה. למדתי עם מערכת "המורים הפרטיים שלך" של המרכז למצוינות לימודית, לפני הבגרות תרגלתי והתכוננתי לבגרות דרך מערכת התרגול יחד עם צוות המורים המדהים של המרכז למצוינות לימודית שתמיד היה שם זמין לכל שאלה או בעיה שהייתה לי, המורה ללשון הכין=נה אותי בצורה מיטבית ובאמת עשתה ממש מעל ומעבר על מנת שארגיש מוכנה"

שתפו:

מאמרים חדשים

צרו איתנו קשר

צרו איתנו קשר