ביטקוין – מאת גיא גלבויז

קטגוריות

קטגוריות

ביטקוין – מאת גיא גלבויז

ביטקוין הוא סוג של מטבע קריפטוגרפי שבשנים האחרונות הגיע לפריחה הגדולה ביותר שלו. נכון, שבמשך זמן רב היה חוסר אמון מסוים במטבעות הדיגיטליים אבל עם השנים הם הלכו ותפסו לגיטימציה. היום יש יותר ויותר מידע על מטבעות קריפטוגרפיים ולכן, יש יותר אנשים נכנסים לתחום ומתמחים בו.

מהו ביטקוין?

כפי שאמרנו קודם, זהו סוג של מטבע קריפטוגרפי שעובד דרך בורסה. בעוד ביטקוין אינו קיים פיזית, ואין רשות השולטת בו, יש דיבורים על סוג של כסף וירטואלי שניתן להמיר לכסף אמיתי למשיכה.

חשוב לציין כי צריך לדעת, כי כמו בסוגים אחרים של מטבעות, גם ביטקוין יכול להיות תנודתי מאוד, כלומר הערך שלו בתוך השוק יכול לרדת ולעלות על פי עונות או על פי איך שהשוק מתקדם. לכן, לפני ביצוע כל סוג של עסקה, חשוב לדעת את השוק שבו אחד נע ולקחת בחשבון שמדובר במטבע תנודתי ביותר.

איך ביטקוין עובד?

ביטקוין עובד על בסיס קודים שונים המאוחסנים בארנק דיגיטלי. עם זאת, אתה צריך לדעת כי לכל אחד מהמטבעות האלה יש אלגוריתם משלו, כך שהוא יכול להיות מנוהל באופן עצמי. למרות שזה נראה נושא מסובך, האמת היא שהכל מבוסס על טכנולוגיה, ולכן חשוב לרכוש ידע והכשרה בעולם המסחר על מנת להגיע לתוצאות טובות.

כיום, חשוב לדבר ולדעת על מטבעות קריפטוגרפיים, שכן עבור רבים, הם העתיד של המסחר הדיגיטלי. עם זאת, צריך לדעת כי התהליך הוא לא פשוט, וכפי שאמרנו קודם, זה דורש הרבה חינוך והכשרה מתמדת, על מנת ללמוד איך השוק עובד, וכדי להיות מסוגל לקבל את האסטרטגיות הטובות ביותר.

  • הכותב הוא גיא גלבויז, יזם ומומחה הייטק

שתפו:

מאמרים חדשים

צרו איתנו קשר

צרו איתנו קשר