אילון טופז: שנת 2024 הולכת להיות שנת שיא בתחום מטבעות הקריפטו

קטגוריות

קטגוריות
אילון טופז. תחזית 2024 מטבעות קריפטו

אילון טופז: שוק המטבעות הדיגיטליים ימשיך להתפתח וישבור את כל השיאים

על פי יזם האינטרנט אילון טופז, שנת 2024 הולכת להיות שנת שיא בתחום מטבעות הקריפטו כאשר שוק המטבעות הדיגיטליים ימשיך להתפתח וישבור את כל השיאים.

אילון טופז, יזם אינטרנט ואיש עסקים, פעיל בשנים האחרונות בתחום המטבעות הדיגיטליים. בסקירה מיוחדת זו הוא פרסם היום תחזית לשנת 2024 בתחום המטבעות הדגיטליים וצופה כי מטבעות אלה יתחזקו ויוסיפו להתפתח.

אילון טופז. סקירת שוק מטבעות דיגיטליים.

בהמשך לסקירות באתרי החדשות בישראל ובעולם, מציין אילון טופז כי ממש בימים אלו נמשכת המגמה של התחזקות הביטקוין כאשר בעקבותיו מתחזקים שאר המטבעות.

ביטקוין שהינו המטבע הממוחשב הראשון שהחל את מהפכת המטבעות הדיגיטליים העולמית מוביל את שוק המטבעות הדיגיטליים לשבירת כל השיאים. מידי יום נשברים שיאים חדשים בשווי המטבעות הכללי וגופים גדולים בעולם כולל מדינות החלו לאפשר את השימוש במטבעות החדשים בצורה נרחבת.

רוב הציבור בארץ ובעולם עדיין לא מבין בדיוק כיצד עובד שוק המטבעות הדיגיטליים ,אבל לכולם ברורה העלייה המטורפת בשווי הביטקוין, במיוחד במהלך החודשים האחרונים של 2023 שבהם הגיע שער הביטקוין לכ-40,000 דולר.  אילון טופז מסביר כי “הביטקוין ידוע בתנודות החדות בשערו" כלומר עליות וירידות חדות.

איטריום

מטבע לוהט נוסף הינו האיטריום אשר עלה בשנה האחרונה ב 160%. נציין כי בשונה מהביטקוין למטבע האיטריום יכולות נוספות לבצע עסקאות מורכבות וכמו כן הוא מאפשר, באמצעות שימוש בו, ליצר מטבעות ממוחשבים נוספים המצטרפים לשוק שמתפתח לאחרונה. דוגמה לכך היא שכיום ישנם מטבעות ממוחשבים נוספים המציעים אפשרויות שונות לשימושים שונים, כשמידי יום נוספים מטבעות נוספים.

אילון טופז מציין כי “נכון להיום רוב הציבור בעולם עדיין רחוק משימוש במטבעות אלו כאשר הנהנים העיקריים מהתפתחות התחום הינם המקורבים לתעשיה זו אשר עוקבים בדריכות אחר כל מידע חדש ומגיבים בהתאם,רבים מחזיקים מטבעות(בעיקר ביטקוין) לטווח ארוך ומאמינים ששווי המטבע יעלה בצורה מגמתית ולאורך זמן.כרגע נראה ששוק זה ימשיך להתפתח בצורה חזקה כאשר כל מדינה שתתוסף להכרה במטבעות מסוימים (בעיקר בביטקוין) תגרום לעליות חדות בשווי המטבע ולהגברת השימוש בו בכלל הציבור.

טופז מסכם את התחזית ומציע: ” מומלץ לעקוב בדריכות אחר השוק המתפתח ונראה שכל מי שישקיע בשוק זה לטווח הארוך יעשה תשואות של עשרות ואף מאות אחוזים.

ביטקוין

הוא מטבע ממוחשב. אשר פותח בנובמבר 2008 על ידי סאטושי נקאמוטו (שם בדוי) שכתב את הגרסה הראשונה של הביטקוין. השימוש בביטקוין נעשה בפעם הראשונה בינואר 2009. הביטקוין הוא מטבע עצמאי לחלוטין שלא תלוי בגוף מרכזי.

איטריום

הוא מטבע ממוחשב. אשר הושק בשנת 2014 על ידי ויטליק בוטרין, קנדי ממוצא רוסי. המטבע מאפשר יצירת חוזים חכמים המאפשרים מגוון אפשרויות של שימוש במטבעות הדיגיטליים. שוק המטבעות הממוחשבים החדשים מגלגל מחזורי ענק מידי יום וצפוי לגדול ככל שהשימוש במטבעות בעולם יתגבר.

שתפו:

מאמרים חדשים

צרו איתנו קשר

צרו איתנו קשר