פריניב מרחיבה את סדרת המיצים 100%

קטגוריות

קטגוריות
פריניב

פריניב מרחיבה את סדרת המיצים 100%

פריניב מרחיבה את סדרת המיצים 100%

חברת פריניב, מהחברות המובילות בישראל בייצור מיצים טבעיים, מרחיבה את סדרת המיצים 100% מבוססי הפרי ומשיקה שני טעמים טרופיים חדשים לקיץ – מיץ טרופי עם מנגו ואננס ומיץ טרופי עם גויאבה ואננס.

המיצים החדשים של פריניב מציעים 100% מיץ פירות, ללא חומרים משמרים, וללא תוספת סוכר ומוצעים למכירה בבקבוקים של 2 ליטר אותם ניתן לרכוש ברשתות השיווק ובחנויות המובילות.

אפי דיין, סמנכ"ל שיווק פריניב: "הרחבנו את סדרת המיצים 100% עם טעמים חדשים טרופיים  על בסיס אננס , אשר מתאימים לקיץ הישראלי ,מקררים  ומרעננים במיוחד. המיצים החדשים מפנקים וטעימים ומבטאים את היכולות הטכנולוגיות המתקדמות של  חברת "פריניב" ומוסיפים ערכים של  חוויה הנאה וחדשנות. כל המיצים בסדרה הם 100% מיץ פירות, ללא חומרים משמרים, וללא תוספת סוכר".

פריניב

חברת פרי ניב הוקמה בשנת 1994 במושב דבורה שבחבל התענך למרגלות הרי הגלבוע על ידי משפחת יניב.  החברה מנהלת כיום מפעל מודרני , מהמתקדמים והחדשניים בישראל, הממוקם באזור התעשייה מבואות גלבוע. המפעל בשטח של כ-  9   דונם ,ומאפשר לחברת "פריניב" לייצר כמויות גדולות של מיץ סחוט טרי, תרכיזים טבעיים, נקטרים טבעיים ומיצי בריאות  ירוקים בתוספת ספירולינה.

מאמרים נוספים

הירשם לניוזלטר

שתפו:

מאמרים חדשים

צרו איתנו קשר

צרו איתנו קשר