זאב קלימי וחברת אלקטרה תומכים במתאבקת אילנה קרטיש

קטגוריות

קטגוריות

זאב קלימי ואלקטרה מוצרי צריכה אימצו את המתאבקת אילנה קרטיש

חברת אלקטרה מוצרי צריכה, מקבוצת אלקטרה, בניהולו של זאב קלימי הכריזה על תמיכה בספורטאית האולימפית אילנה קרטיש הנערכת למשחקים האולימפיים בריו.

זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, מסר כי "אילנה קרטיש היא דוגמא ומופת לספורטאית נחושה בעלת כוח רצון בלתי נדלה. ההתאוששות שלה מפציעה קשה וחזרתה לפעילות מקצועית, שבשיאה קביעת הקריטריון לריו היא דוגמא למחויבות ולמצוינות המאפיינים את ערכי המותג אלקטרה".

אילנה קרטיש (25), נחשבת לאחת מהתקוות הגדולות של ישראל למדליה במשחקים האולימפיים. קרטיש, מדורגת כיום במקום 5 בדירוג העולמי. לפני כשנה זכתה בפעם השלישית ברציפות, במדליית הכסף באליפות אירופה ולפני כחודשיים קבעה את הקריטריון האולימפי לאחר שסיימה ראשונה את טורניר הדירוג במנגוליה.

במסגרת הסכם החסות עם אלקטרה מקבלת אילנה קרטיש תמיכה חודשית וסיוע במימון ציוד מקצועי עד לסיומם של המשחקים האולימפיים בריו, מה שאפשר לה להתמקד באימונים בארץ ולצאת לתחרויות בינלאומיות בחו"ל. כמו כן, נוטלת קרטיש חלק בפעילות פנים ארגונית של החברה העוסקת בנושאים של מוטיבציה להצלחה, עמידה בלחצים, יציאה ממשברים והיכולות לשמור על מקום בפסגה.

שתפו:

מאמרים חדשים

צרו איתנו קשר

צרו איתנו קשר