ניהול מוניטין – פתרונות מהירים – לחץ כאן או התקשרו 0522508109

קטגוריות

קטגוריות

ניהול מוניטין מקוון - רונן הלל

אם אתם מתקשים להירדם בלילה בגלל איזוכרים שליליים וכתבות רעות באינטרנט הרי שאתם זקוקים לעזרה מקצועית של מומחה ניהול מוניטין. אם אתם מנהלים מותגים ובתקופה האחרונה נפגעתם – בגלל נגיף הקורונה או בגלל פרסומים שלילים שעלולים להרוס קריירה, לחסל עסקים ולגרום למשברים עמוקים – קחו בחשבון שמומחה ניהול מוניטין עשוי לייצר עבורכם הזדמנויות חדשות ולמצוא פתרונות מהירים.

שמי רונן הלל ואני מומחה ניהול מוניטין מקוון (ORM). הודות לעשרות שנים של ניסיון וטיפול במאות ואלפי לקוחות אני יודע בוודאות מה עובד, מה לא עובד, ומה הדרך המהירה והבטוחה להעלים מידע שלילי מגוגל ולייצר נכסים דיגיטליים.

הפרק הראשון בכתבה זו שהכנתי עבורכם מתייחס לנושא של ביקורות חיוביות לעומת שליליות ובהמשך תוכלו לקרוא על מידע שלילי ברשת ועל דרכי ההתמודדות.

רונן הלל ניהול מוניטין מס' 1 בטיפול והסרת תוכן שלילי מהרשת.

הידעתם כי 3 מכל 4 אנשים מושפעים ישירות מביקורות חיוביות על מותג, בית עסק, חנות, חברה או בעל מקצוע חופשי. יחד עם זאת 60% מהצרכנים טוענים כי ביקורות שליליות מרחיקים אותם מלפנות לעסקים, חנויות או מותגים עם תדמית שלילית וביקורות רעות.

בדיקה סטטיסטית שערכתי ונתונים שריכזתי אודות ניהול מוניטין מעלים תובנות רבות המשפיעות על החלטות הקנייה, על ביצוע מהלכים ועל קבלת החלטות. תוכלו להבין מיד כי עסקים ואנשים הסובלים מתדמית שלילית – הסיכוי שלהם להצליח, להרוויח או לחיות בשקט ושלווה פוחתים משמעותית מאנשים ומותגים עם תדמית חיובית.

שימו לב כי לקוחות פוטנציאלים המחפשים המלצות, ביקורות או מידע על חברות, בעלי מקצועות חופשיים או עסקים ברשת "חופרים" דיי עמוק באינטרנט וקוראים בממוצע 7 ביקורות על בית עסק לפי שהם נותנים בו את אמונם. 95% מהגולשים מסתמכים על תוצאות החיפוש והביקורות המופיעות בעמוד הראשון של גוגל ורק 5% מגיעים לעמוד השני! למעלה מ-60% מהצרכנים מסתפקים בפרסומים המופיעים ברשת, בדירוגים ובביקורות כדי לבסס החלטות קנייה.

87% מהצרכנים סומכים על ביקורות ברשת, ביקורות גוגל וסקירות באתרים מקוונים בדיוק כמו שהם סומכים על המלצות אישיות.

כ-75% מהצרכנים סומכים על חברות עם ביקורות חיוביות ברשת. כ-60% מהצרכנים ימנעו מלהגיע לבית עסק רק בגלל ביקורות שליליות. עסקים עם ציונים שליליים ודירוג של 1-2 כוכבים יפסידו כ-85% מהלקוחות הפוטנציאלים.

47% מלקוחות יבחרו בית עסק במידה ויש לו דירוג של 4 או חמישה כוכבים.

95% מהצרכנים מחפשים מידע באינטרנט ובמנוע החיפוש של גוגל וכדי לבחור בעסקים מקומיים. כ-15% מהצרכנים מבצעים את החיפושים הללו על בסיס יומי.

אם אתם מחפשים עבודה, מעוניינים לשכור דירה או לרכוש נכס, מוצר או מותג הרי שהביקורות ברשת משפיעות על החלטות הקנייה, אך גם לכתבות ולחדשות ולפרסומים המופיעים ברשתות החברתיות השפעה מכרעת.

95% מהעסקים משתמשים במדיה חברתית כחלק מתהליך הגיוס לעבודה. 75% מהחברות מתרשמות מהמידע המופיע בלינקדאין בחיפוש בכירים.

כ-70% ממחפשי העבודה לא מתקבלים לעבודה ואפילו לא מגיעים לשלב של הזמנה לראיון עבודה, במידה והם סובלים ממוניטין רע ומפרסומים שליליים כמו פסקי דין, החלטות שיפוטיות, תביעות וחדשות רעות.

רונן הלל ניהול מוניטין. הכל אפשרי. 0522508109

ואם מדברים על קניות ברשת, רכישה בחנויות רחוב או קניונים או בחירה של רופאים, עורכי דין, יועצים, מומחים ובעלי מקצועות חופשיים – הרי שכ-80% מושפעים מהפוסטים ברשתות החברתיות.

לסיכום: במאמר זה הדגשתי בפניכם את החשיבות הרבה של ניהול מוניטין מקצועי ומהימן ואת ההסתמכות של הציבור הרחב, הגולשים והלקוחות במידע המופיע ברשת.

האמת פשוטה מאד. לא צריך להסתבך ולא צריך להתעמק בנתונים ובמספרים! צריך להבין שהעולם שלנו והחלטות הקנייה והבחירה מושפעות מהמידע המופיע ברשת. אי לכך אי אפשר להתעלם ואסור לזנוח. חובה לטפח את התדמית ברשת ולהגן על השם הטוב.

במידה והשם שלך נפגע, אם השיווק של העסק שלך מקרטע – הרי שהתשובה לכך עשויה להינתן מניהול מוניטין מקוון.

לכן חשוב לבחון ולסקור את התוצאות המופיעות ברשת ולהיעזר במומחה ניהול מוניטין. רונן הלל ניהול מוניטין, מוניטין נט ו-גוגל יור ניים – מציעים הגנה על המוניטין המקוון של העסק שלך, תיקון מוניטין מקוון שלך ובניית נכסים דיגיטליים. אנו החברה הראשונה והיחידה שמטפלת במחיקת איזכורים שליליים והעלמת תוצאות ממנוע החיפוש בשיטה ייחודית המוכיחה את עצמה שוב ושוב. 

התקשר למוניטין נט לנייד 0522508109. פנו אלינו עכשיו לקבלת מידע נוסף.

שתפו:

מאמרים חדשים

צרו איתנו קשר

צרו איתנו קשר